Abiejose pusėse nebejaučiama vairo poveikio jėga.
Vairo poveikio jėga taip pat išnyksta jam esant vidurinėje padėtyje.
Automobiliui judant, priekyje (po priekine ašimi) girdisi beldimas, tarsi po kapotu sėdėtų „karo būgnininkų orkestras“. Kuo ilgau techniškai netvarkinga mašina naudojama, tuo labiau ji bilda.
Automobilis blaškomas kelyje.
Jeigu kelias nelygus, pradinėje padėtyje jaučiama vairaračio vibracija. Pasukus vairą į šoną, beldimas susilpnėja.
Akivaizdžias šio agregato problemas taip pat rodo hidraulinio vairo stiprintuvo bakelyje sumažėjęs hidraulinio skysčio lygis.
Ant apsauginių movų atsiranda skysčio.
Pravažiavus posūkį ir norint grąžinti vairą į pradinę padėtį reikia įdėti pastangų.
Automobiliui ilgiau pastovėjus, po juo atsiranda riebi transmisijos skysčio dėmė.