Vairo kolonėlės remontas

Net ir tuo atveju, jeigu atlikus diagnostiką paaiškėjo, kad bilda vairo kolonėlė, pernelyg nenusiminkite. Daugumą jų gerai pasiduoda reguliavimui. Naudojimo metu gali susilpnėti guolio tvirtinimas, ir vairo kolonėle ima bildėti. Šį gedimą galima ištaisyti reguliuojant, o tokia procedūra tetrunka 20–25 minutes. Visgi jei guolio nesutvarkysite laiku, po kelių mėnesių jūsų laukia pragaro kančios. Teks ardyti vairo kolonėlę, užsisakyti remonto rinkinį ir atlikti kapitalinį mazgo remontą.

vairo kolonėlės remontas

Remontuoti ar keisti vairo kolonėlę?

Bildėjimas – tai tik vienas iš nemalonių vairo kolonėlės gedimo požymių. Dažnai jis ima pratekėti, o automobiliui ilgiau ar trumpiau pastovėjus atsiranda riebių transmisijos skysčio dėmių. Tuomet ir kyla klausimas, ką su tokia vairo kolonėle daryti: remontuoti ar keisti?

Susisiekę su autoserviso atstovais išgirsime vienareikšmį atsakymą – jeigu nepakanka pinigų naujai vairo kolonėlei įsigyti, būtina jį remontuoti.

Profesionaliai atliktas remontas visada užtikrina didesnį patikimumą, negu sumontuotos naudotos dalys. Remontui paprastai suteikiama garantija, o naudotoms dalims niekas jokio garantinio terminu nenustato.

Net jeigu kolonėlės ar stiprintuvo pardavėjas sutartyje nurodo minimalų garantinį terminą savo parduodamoms atsarginėms dalims, už autoserviso, išmontavusio seną ir sumontavusio naują mazgą, paslaugas jums vis tiek teks mokėti iš savo kišenės. Be kita ko, išmontavimo ir sumontavimo darbų kaina sudaro pusę visos vairo kolonėlės remonto vertės, nes šioms operacijoms tenka daugiausia darbo sąnaudų.

Patarimai

  • Kraštinėje padėtyje vairo negalima laikyti ilgiau negu 5 sekundes. Jeigu vairas nustatytas į kraštinę padėtį, nedidinkite variklio apsukų. Tai spartina hidraulinio vairo stiprintuvo nusidėvėjimą, didina vairo stiprintuvo mazgo ir vairo reduktoriaus detalių apkrovą, hidraulinio vairo stiprintuvo užteršimą bei galimybę, kad bus pramušti sandarikliai.
  • Jeigu žiemą norite iš važiuoti iš stovėjimo vietos, vos pašildžius variklį nereikėtų smarkiai sukti vairo. Pasukinėkite vairą trumpais sklandžiais judesiais tam, kad sušildytumėte hidraulinį vairo stiprintuvo skystį.
  • Asmeniškai stebėkite visas techninės priežiūros stotyje atliekamas operacijas, kurios vienaip ar kitaip susijusios su vairavimo sistema. Mechanikai, reguliuodami suvedimą, dažnai atleidžia apsauginės movos apkabą ir pamiršta ją vėl priveržti. Be to, jie darbuojasi nešvariomis rankomis! Smėlis ir purvas vairo stiprintuvą gali sugadinti vos per porą dienų, o gal ir greičiau.