Vairo kolonėlių nusidėvėjimo priežastys

Svarbiausios vairo kolonėlės nusidėvėjimo priežastys – tai mūsų keliai, o tiksliau nuolatinis kratymasis važiuojant per duobes ir dulkėtos gavės. Jeigu nesate pratę pristabdyti prieš duobes, ruoškitės tam, kad vairo kolonėlė netrukus pradės „kalti“. O jeigu nenorite vieną siaubingą akimirką pastebėti, kad šis mazgas prateka, kuo dažniau tikrinkite apsauginių vairo kolonėlės movų būklę. Pakanka nedidelės skylutės, kad į vairo kolonėlės vidų pradėtų skverbtis purvas, spartinantis sandariklių nusidėvėjimą. Tuomet atsiranda protėkis.

Taigi hidraulinės vairo kolonėlės techninė „sveikata“ daugiausia priklauso netgi ne nuo kelio sąlygų, o nuo pačių vairuotojų. Kai kurie vairuotojai žiemą palieka automobilius pasuktais ratais – tai taip pat lemia hidraulinės vairo kolonėlės gedimą. Kiti galbūt nuolat pamiršta laiku pakeisti hidraulinį skystį hidraulinio vairo stiprintuvo sistemoje, o tai irgi lemia pirmalaikį nusidėvėjimą Taigi, kaip sakoma, galite kaltinti tik save.

Dažniausi gedimai – traukės, šliaužiklio ir sandariklių nusidėvėjimas. Dėl didelių darbo sąnaudų visi vairo kolonėlės remonto darbai brangiai kainuoja. Visgi dar nepulkite rautis plaukų nuo galvos, jeigu pakaboje išgirdote beldimą, aiškiai persiduodantį į vairaratį. Galbūt tiesiog nusidėvėjo vairo traukės arba jos antgalio rutulinės jungtys. Jeigu tikrai taip yra, jūs lengvai išsisukote.